Gyakran ismételt kérdések
Külföldre is tudok rendelni?
Jelenleg csak Magyarországon belül van lehetőségünk termékeket küldeni.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden vásárlásról e-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk pdf formátumban .
Személyes vásárlásra van lehetőség?
Jelenleg csak online vásárlásra van lehetőség.
Ha raktáron lévő terméket rendelek előrendelt termékkel együtt, akkor az előrendelt termék megjelenése után kapom meg a teljes csomagot?
Előrendelhető termékeknél a termékleírásban vannak a várható megjelenések, illetve hogy várhatóan mikor lesz készleten az adott termék. Előrendelhető és raktáron lévő termékek egybe rendelése esetén a raktáron lévő termékeket a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül feladjuk. Előrendelhető termékeknél megjelenéstől függően több turnusba megy a kiszállítás. Rendelési állapotokról minden esetben tájékoztató e-mailt küldünk!
Nem működik valamelyik fizetési mód, mit tegyek?
Amennyiben hibát találsz valamelyik fizetési módozatnál, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@zozoshop.hu
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Minden vásárlónak az átvételtől számított 14 napos elállási joga van a terméktől. Visszaküldött termék esetén a visszaküldés költsége téged terhel. Ha sértetlenül és hiánytalanul visszakaptuk a terméket, visszautaljuk a teljes összeget, amennyiben kár keletkezik a terméken, illetve hiányosan lett visszaküldve(pl.: kártyapakli) úgy a kár nagyságától függően változik a visszautalandó összeg. Részletes tájékoztató ÁSZF 7. pont
Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@zozoshop.hu