Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Külföldre is tudok rendelni?

Jelenleg csak Magyarországon belül van lehetőségünk termékeket küldeni.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról e-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk pdf formátumban .

Személyes vásárlásra van lehetőség?

Jelenleg csak online vásárlásra van lehetőség.

Ha raktáron lévő terméket rendelek előrendelt termékkel együtt, akkor az előrendelt termék megjelenése után kapom meg a teljes csomagot?

Előrendelhető termékeknél a termékleírásban vannak a várható megjelenések, illetve hogy várhatóan mikor lesz készleten az adott termék. Előrendelhető és raktáron lévő termékek egybe rendelése esetén a raktáron lévő termékeket a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül feladjuk. Előrendelhető termékeknél megjelenéstől függően több turnusba megy a kiszállítás. Rendelési állapotokról minden esetben tájékoztató e-mailt küldünk!

Nem működik valamelyik fizetési mód, mit tegyek?

Amennyiben hibát találsz valamelyik fizetési módozatnál, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@zozoshop.hu

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Minden vásárlónak az átvételtől számított 14 napos elállási joga van a terméktől. Visszaküldött termék esetén a visszaküldés költsége téged terhel. Ha sértetlenül és hiánytalanul visszakaptuk a terméket, visszautaljuk a teljes összeget, amennyiben kár keletkezik a terméken, illetve hiányosan lett visszaküldve(pl.: kártyapakli) úgy a kár nagyságától függően változik a visszautalandó összeg. Részletes tájékoztató ÁSZF 7. pont

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@zozoshop.hu